Sinh viên mới tốt nghiệp

STT Vị trí Nơi làm việc Số lượng Ngày hết hạn
1 Nhân viên Kho Binh Duong 1 15/6/2021
2 Nhân viên Trực Tiếp Kiểm Tra Dây Chuyền Sản Xuất Binh Duong 1 15/6/2021
3 Nhân Viên Vận Hành Máy Binh Duong 2 15/6/2021
4 R&D Officer Binh Duong 2 15/6/2021
5 Marketing Executive Tp. HCM 2 15/6/2021
6 Nhân viên phòng Y tế nhà máy Binh Duong 2 15/6/2021
7 Customer Service Officer Tp. HCM 2 15/6/2021
8 QA Officer Binh Duong 2 15/6/2021
9 Purchasing Officer Binh Duong 2 15/6/2021
10 Warehouse Officer Binh Duong 2 15/6/2021

Trang 1 2

Nhân viên Kho

Mô tả công việc

 

Căn cứ vào phiếu xuất kho để chuẩn bị thành phẩm cần giao cho khách hàng

Kiểm tra lại số lượng thành phẩm chờ xuất do nhân viên khác chuẩn bị

Trực tiếp giao thành phẩm cho khách hàng và hoàn tất thủ tục xuất hàng

Hỗ trợ theo dõi quá trình đóng pallet thành phẩm xuất khẩu

Làm báo cáo , theo dõi, cập nhật, quản lý việc nhập – xuất – tồn kho

Tham gia thực hiện những công việc chung của kho: Thanh lý rác và niêm phong Kho hàng ngày; Tham gia xử lý chất thải; Vệ sinh Kho và những công việc phát sinh khác của Kho khi cần

 

Yêu cầu công việc

 

- Trình độ: Cao đẳng/ Trung cấp.

- Chuyên ngành: Dược

- Tốt nghiệp trường Cao Đẳng Y Tế / Trung cấp nghề chuyên ngành Dược

- Anh văn cơ bản (Bằng A, Giao tiếp,…).

- Có thể sử dụng vi tính văn phòng (Winword, Excel,…).

- Năng động, trung thực, có tinh thần làm việc tập thể.

- Thời gian làm việc: Ca 1, ca 2. Từ thứ Hai đến Sáu, 2 ngày thứ Bảy cách tuần

 

Thông tin khác

  • Thử việc: 2 tháng
  • Thời gian làm việc: 44 giờ / tuần
  • Cơ hội huấn luyện:

A2E skill training

Pre-mortems
Prioritization
Problem solving
Owner’s mindset
Idea generation
Coaching
Influencing
Courageous conversations
Effective communication
Presenting with impact
Closed-loop conversations
Creating business value
Effective meetings
Effective emailing
Organizational health

  • Ngày nghỉ:

- 15 ngày: làm việc từ 1 đến 3 năm;
- 16 ngày: làm việc từ 3 đến 7 năm;
- 22 ngày: làm việc từ 7 năm đến dưới 37 năm;

  • Phúc lợi:

Bảo hiểm Bảo Minh 2000 USD cho nhân viên làm việc từ 2 năm trở lên
Các hoạt động tập thể và sự kiện của Công ty
 

  • CONTACT

Phòng Nhân sự

    • Ms. Huyền
    • Email: huyen.tt@rohto.com.vn
    • Địa chỉ: 16 VSIP, Đường số 5, KCN Việt Nam-Singapore, Thuận An, Bình Dương
    • Tel: 0274 374 3355

 

Nhân viên Trực Tiếp Kiểm Tra Dây Chuyền Sản Xuất

Mô tả công việc

 

Giám sát các quy trình sản xuất theo nguyên tắc GMP

Kiểm tra sản phẩm về mặt cảm quan, khối lượng, thể tích… trong quá trình sản xuất

Báo cáo bất thường trong quá trình sản xuất cho Trưởng nhóm IPC

Hỗ trợ QC lấy mẫu sau khi kết thúc pha chế, mẫu để kiểm tra vi sinh, mẫu để theo dõi độ ổn định, mẫu để lưu…)

Hỗ trợ điều tra và xử lý các bất thường trong quá trình sản xuất.

Hỗ trợ và tuân theo các công việc theo sự sắp xếp của trưởng bộ phận

 

Yêu cầu công việc

 

- Trình độ: Cao đẳng/ Trung cấp.

- Chuyên ngành: Dược

- Tốt nghiệp trường Cao Đẳng Y Tế / Trung cấp nghề chuyên ngành Dược

- Anh văn cơ bản (Bằng A, Giao tiếp,…).

- Có thể sử dụng vi tính văn phòng (Winword, Excel,…).

- Năng động, trung thực, có tinh thần làm việc tập thể.

- Thời gian làm việc: Ca 1, ca 2, ca 3. Từ thứ Hai đến Sáu, 2 ngày thứ Bảy cách tuần

 

Thông tin khác

  • Thử việc: 2 tháng
  • Thời gian làm việc: 44 giờ / tuần
  • Cơ hội huấn luyện:

A2E skill training

Pre-mortems
Prioritization
Problem solving
Owner’s mindset
Idea generation
Coaching
Influencing
Courageous conversations
Effective communication
Presenting with impact
Closed-loop conversations
Creating business value
Effective meetings
Effective emailing
Organizational health

  • Ngày nghỉ:

- 15 ngày: làm việc từ 1 đến 3 năm;
- 16 ngày: làm việc từ 3 đến 7 năm;
- 22 ngày: làm việc từ 7 năm đến dưới 37 năm;

  • Phúc lợi:

Bảo hiểm Bảo Minh 2000 USD cho nhân viên làm việc từ 2 năm trở lên
Các hoạt động tập thể và sự kiện của Công ty
 

  • CONTACT

Phòng Nhân sự

    • Ms. Huyền
    • Email: huyen.tt@rohto.com.vn
    • Địa chỉ: 16 VSIP, Đường số 5, KCN Việt Nam-Singapore, Thuận An, Bình Dương
    • Tel: 0274 374 3355

 

Nhân Viên Vận Hành Máy

Mô tả công việc

 

Vận hành máy, chỉnh máy trong dây chuyền sản xuất

Thực hiện bảo trì máy móc cơ bản

Thực hiện sửa chữa máy móc, thiết bị hỗ trợ

Thực hiện một số công việc khác từ cấp trên trực tiếp

Hỗ trợ và tuân theo các công việc theo sự sắp xếp của trưởng bộ phận

 

Yêu cầu công việc

 

- Trình độ: Cao đẳng/ Trung cấp.

- Chuyên ngành: Điện Công Nghiệp, Bảo Trì, Cơ khí chế tạo, Cơ Điện Tử

- Anh văn cơ bản (Bằng A, Giao tiếp,…).

- Có thể sử dụng vi tính văn phòng (Winword, Excel,…).

- Năng động, trung thực, có tinh thần làm việc tập thể.

Thời gian làm việc: Ca 1, ca 2, ca 3. Từ thứ Hai đến Sáu, 2 ngày thứ Bảy cách tuần

 

Thông tin khác

  • Thử việc: 2 tháng
  • Thời gian làm việc: 44 giờ / tuần
  • Cơ hội huấn luyện:

A2E skill training

Pre-mortems
Prioritization
Problem solving
Owner’s mindset
Idea generation
Coaching
Influencing
Courageous conversations
Effective communication
Presenting with impact
Closed-loop conversations
Creating business value
Effective meetings
Effective emailing
Organizational health

  • Ngày nghỉ:

- 15 ngày: làm việc từ 1 đến 3 năm;
- 16 ngày: làm việc từ 3 đến 7 năm;
- 22 ngày: làm việc từ 7 năm đến dưới 37 năm;

  • Phúc lợi:

Bảo hiểm Bảo Minh 2000 USD cho nhân viên làm việc từ 2 năm trở lên
Các hoạt động tập thể và sự kiện của Công ty
 

  • CONTACT

Phòng Nhân sự

    • Ms. Huyền
    • Email: huyen.tt@rohto.com.vn
    • Địa chỉ: 16 VSIP, Đường số 5, KCN Việt Nam-Singapore, Thuận An, Bình Dương
    • Tel: 0274 374 3355

 

R&D Officer

JOB DESCRIPTION

 

  • Discuss product concept and formula direction deeply and fix with MKT
  • Get trendy and unique information of competitor products and analyze them for product development
  • Research literature, patent and regulation to support creative ideas with RA
  • Collect new raw materials and technology info to make samples
  • Conduct using test with MKT to check efficacy and quality
  • Make formulation schedule and control it
  • Support documentation for MKT, RA and QA on PKG claim, notification and registration
  • Share new raw material info (cost, LT, source) for PPL before fix temp formula
  • Support upper grade Scientist in developing new products
  • Conduct necessary stability, compatibility, preservative and safety test
  • Take evidence data to assure requested efficacy
  • Conduct scale-up test to transfer formula technology to QA and Pro
  • Fix product spec with QA and QC
  • Hold Validation meeting to share product info for all dept. in factory
  • Compile PIF(product information file) and storage as electronics file
  • Analyze and solve problems in production with other dept.
  • Collect technical information of raw materials and formula, and share for other members.

 

JOB REQUIREMENT

 

  • Fresh Graduated from University (major in Pharmacy)
  • Microsoft Office skill (Word, Excel, PPT)
  • Fluent in English (Writing and Speaking)
  • Teamwork skills
  • Problem-solving skills
  •  Working under pressure
  • Careful, honest
  • Strong and good discipline

 

OTHER INFORMATION

 

  • Probation: 2 months of probation with full salary
  • Working time: 44 hours/week
  • Training:

    A2E skill training
    Pre-mortems
    Prioritization
    Problem solving
    Owner’s mindset
    Idea generation
    Coaching
    Influencing
    Courageous conversations
    Effective communication
    Presenting with impact
    Closed-loop conversations
    Creating business value
    Effective meetings
    Effective emailing
    Organizational health

  • Colleagues: Friendly & Supportive
  • Annual Leave:

    - 15 working days: from full 1 year to less than 3 years;
    - 16 working days: from full 3 years to less than 7 years;
    - 22 working days: from full 7 years or more to less than 37 years.

  • Benefits:

    Bao Minh Health Insurance 2000 USD for Staffs over 2 years contribution
    Company trip, Team building activities
    Holiday events

  • Other Allowances:

    Company bus from HCMC to Factory
    Parking fee

    •  
  • CONTACT

     

    • Ms. Ngoc Lan
    • ngoclan@rohto.com.vn / thuyhang@rohto.com.vn
    • 37 Ton Duc Thang, Dist. 1, HCMC
    • Tel: 028 3822 9322 - ext 118

Marketing Executive

JOB DESCRIPTION

 

  • Execute brand activities to achieve brand objectives

  • Contribute idea to select suitable agencies to run campaign based on agency list

  • Negotiate with agencies, KOLs, talents about cost and KPIs

  • Product development:

- ​Follow up packaging and formula development

- Advertising and promotion:

- Execute & report the implementation of assigned promotion activities

  • Brand performance monitoring:

- Site check market to observe POSM, product status

- Get feedbacks from retailers & end-user

- Monitor competitors’ activities

- Collect sales data as requested

  • Administration task

 

JOB REQUIREMENT

 

  • University degree in Marketing/ Business Administration
  • Internally and externally recognized and valued as an expert in own field
  • Computer literate (Word, Excel, power point)
  • Strong verbal and written communication skills in English and Vietnamese language
  • Creative thinking, have sense of marketing

 

OTHER INFORMATION

 

  • Probation: 2 months of probation with full salary
  • Working time: 40 hours/week
  • Training:

    A2E skill training
    Pre-mortems
    Prioritization
    Problem solving
    Owner’s mindset
    Idea generation
    Coaching
    Influencing
    Courageous conversations
    Effective communication
    Presenting with impact
    Closed-loop conversations
    Creating business value
    Effective meetings
    Effective emailing
    Organizational health

  • Colleagues: Friendly & Supportive
  • Annual Leave:

    - 15 working days: from full 1 year to less than 3 years;
    - 16 working days: from full 3 years to less than 7 years;
    - 22 working days: from full 7 years or more to less than 37 years.

  • Benefits:

    Bao Minh Health Insurance 2000 USD for Staffs over 2 years contribution
    Company trip, Team building activities
    Holiday events

  • Other Allowances:

    Parking fee

    •  
  • CONTACT

     

    • Ms. Ngoc Lan
    • ngoclan@rohto.com.vn / thuyhang@rohto.com.vn
    • 37 Ton Duc Thang, Dist. 1, HCMC
    • Tel: 028 3822 9322 - ext 118

Nhân viên phòng Y tế nhà máy

Mô tả công việc

 

Theo dõi, quản lý và hướng dẫn các vấn đề về sức khỏe của CNV (Khám sức khỏe định kỳ, quản lý sức khỏe đầu vào, bệnh theo mùa,..)

Thực hiện và đào tạo các sơ cấp cứu cơ bản

Quản lý và đảm bảo chất lượng bữa ăn cho toàn thể CNV công ty

Quản lý hoạt động của phòng y tế

Hỗ trợ và tuân theo các công việc theo sự sắp xếp của trưởng bộ phận

 

Yêu cầu công việc

 

- Trình độ: Cao đẳng/ Trung cấp.

- Chuyên ngành: Y sỹ/ Điều dưỡng/ Dược

- Tốt nghiệp trường Cao Đẳng Y Tế / Trung cấp nghề chuyên ngành Y sỹ/ Điều dưỡng/ Dược

- Anh văn cơ bản (Bằng A, Giao tiếp,…).

- Có thể sử dụng vi tính văn phòng (Winword, Excel,…).

- Năng động, trung thực, có tinh thần làm việc tập thể.

 

Thông tin khác

  • Thử việc: 2 tháng
  • Thời gian làm việc: 44 giờ / tuần
  • Cơ hội huấn luyện:

A2E skill training

Pre-mortems
Prioritization
Problem solving
Owner’s mindset
Idea generation
Coaching
Influencing
Courageous conversations
Effective communication
Presenting with impact
Closed-loop conversations
Creating business value
Effective meetings
Effective emailing
Organizational health

  • Ngày nghỉ:

- 15 ngày: làm việc từ 1 đến 3 năm;
- 16 ngày: làm việc từ 3 đến 7 năm;
- 22 ngày: làm việc từ 7 năm đến dưới 37 năm;

  • Phúc lợi:

Bảo hiểm Bảo Minh 2000 USD cho nhân viên làm việc từ 2 năm trở lên
Các hoạt động tập thể và sự kiện của Công ty
 

  • CONTACT

Phòng Nhân sự

    • Ms. Huyền
    • Email: huyen.tt@rohto.com.vn
    • Địa chỉ: 16 VSIP, Đường số 5, KCN Việt Nam-Singapore, Thuận An, Bình Dương
    • Tel: 0274 374 3355

 

Customer Service Officer

JOB DESCRIPTION

 

· Understand customers’ demand, get calls and answer customers related to products’ usage, price, points of sales, promotion, point of gift exchange, complaint cases, and others.... by phone

· Check customer’s satisfaction

· Manage customers database

· Daily searching news

· Weekly inviting customers to join Customer gathering (CG)

· Weekly hosting customer gathering

· Record details of inquiries, comments and complaints

· Handle Complaint case from consumers, retailers and distributors.

· Do reports on complaints cases.

· Key in customers database from other sources

· Update & send E-birthday card to loyal customers

· Monitor Rohto website, fan page & update news relating to products, promotion campaign, Company’s activities, web banners, Print Ads, TVCs, hot news, product shots…

· Manage content, activities on Youtube channel & and Zalo page.

· Compose E-magazine contents and make layout

 

JOB REQUIREMENT

 

  • Female, welcome fresh graduate from University or under 1 year experience
  • Have passion in service industry;
  • Customer-oriented, hardworking, trustworthy, eager to learn, and teamwork spirit;
  • Flexibility to respond to a range of different work situations,
  • Can working independently, ability to multi-task, prioritize, and manage time effectively
  • Be willing to work overtime occasionally if requested
  • Proficiency in both English and Vietnamese communication
  • Proficiency in using MS Word, Excel, PowerPoint, Social network
  • Photoshop, AI, canva skill is an advantage

 

OTHER INFORMATION

 

  • Probation: 2 months of probation with full salary
  • Working time: 40 hours/week
  • Training:

    A2E skill training
    Pre-mortems
    Prioritization
    Problem solving
    Owner’s mindset
    Idea generation
    Coaching
    Influencing
    Courageous conversations
    Effective communication
    Presenting with impact
    Closed-loop conversations
    Creating business value
    Effective meetings
    Effective emailing
    Organizational health

  • Colleagues: Friendly & Supportive
  • Annual Leave:

    - 15 working days: from full 1 year to less than 3 years;
    - 16 working days: from full 3 years to less than 7 years;
    - 22 working days: from full 7 years or more to less than 37 years.

  • Benefits:

    Bao Minh Health Insurance 2000 USD for Staffs over 2 years contribution
    Company trip, Team building activities
    Holiday events

  • Other Allowances:

    Parking fee

    •  
  • CONTACT

     

    • Ms. Ngoc Lan
    • ngoclan@rohto.com.vn / thuyhang@rohto.com.vn
    • 37 Ton Duc Thang, Dist. 1, HCMC
    • Tel: 028 3822 9322 - ext 118

QA Officer

JOB DESCRIPTION

 

  • Support Change Control, Deviation Control.
  • Compile and update GMP documents, including: work instructions, SOPs, product master file, master batch records…
  • Train basic GMP.
  • Support in investigating and handling abnormalities complaint products, returned products.
  • Support to coordinate with other department to audit suppliers and/or approve on site.
  • Support release control.

 

JOB REQUIREMENT

 

  • Fresh Graduated from University (major in Pharmacy)
  • Microsoft Office skill (Word, Excel, PPT)
  • Fluent in English (Writing and Speaking)
  • Teamwork skills
  • Problem-solving skills
  •  Working under pressure
  • Careful, honest
  • Strong and good discipline

 

OTHER INFORMATION

 

  • Probation: 2 months of probation with full salary
  • Working time: 44 hours/week
  • Training:

    A2E skill training
    Pre-mortems
    Prioritization
    Problem solving
    Owner’s mindset
    Idea generation
    Coaching
    Influencing
    Courageous conversations
    Effective communication
    Presenting with impact
    Closed-loop conversations
    Creating business value
    Effective meetings
    Effective emailing
    Organizational health

  • Colleagues: Friendly & Supportive
  • Annual Leave:

    - 15 working days: from full 1 year to less than 3 years;
    - 16 working days: from full 3 years to less than 7 years;
    - 22 working days: from full 7 years or more to less than 37 years.

  • Benefits:

    Bao Minh Health Insurance 2000 USD for Staffs over 2 years contribution
    Company trip, Team building activities
    Holiday events

  • Other Allowances:

    Company bus from HCMC to Factory
    Parking fee

    •  
  • CONTACT

     

    • Ms. Ngoc Lan
    • ngoclan@rohto.com.vn / thuyhang@rohto.com.vn
    • 37 Ton Duc Thang, Dist. 1, HCMC
    • Tel: 028 3822 9322 - ext 118

Purchasing Officer

JOB DESCRIPTION

 

1. Develop:
+ Develop new items/suppliers
+ Negotiate price with supplier to make sure competitive price
+ Contract management
+ Build up relationships with suppliers
2. Delivery:
+ Finding, screening & development new supplier,
+ Monthly manage supplier performance to catch up company target.
- Negotiate price with local and overseas suppliers;
- Doing system job to manage delivery;
- Monthly analysis material cost by model, item;
- Solving issues with supplier to meet production schedule;
- Training new vendor & maintain relationships with vendor..

 

JOB REQUIREMENT

 

- Graduated from University, major in foreign trade or related 
- Fluent in MS Office especially Excel
- Fluent in English skills
- Strong knowledge of raw material, production process, purchasing order, delivery management, cost & quality, Planing and using ERP system;
- Good ability to calculate and manage exactly the data

 

OTHER INFORMATION

 

  • Probation: 2 months of probation with full salary
  • Working time: 44 hours/week
  • Training:

    A2E skill training
    Pre-mortems
    Prioritization
    Problem solving
    Owner’s mindset
    Idea generation
    Coaching
    Influencing
    Courageous conversations
    Effective communication
    Presenting with impact
    Closed-loop conversations
    Creating business value
    Effective meetings
    Effective emailing
    Organizational health

  • Colleagues: Friendly & Supportive
  • Annual Leave:

    - 15 working days: from full 1 year to less than 3 years;
    - 16 working days: from full 3 years to less than 7 years;
    - 22 working days: from full 7 years or more to less than 37 years.

  • Benefits:

    Bao Minh Health Insurance 2000 USD for Staffs over 3 years contribution
    Company trip, Team building activities
    Holiday events

  • Other Allowances:

    Company bus from HCMC to Factory
    Parking fee

    •  
  • CONTACT

     

    • Ms. Ngoc Lan
    • ngoclan@rohto.com.vn / thuyhang@rohto.com.vn
    • 37 Ton Duc Thang, Dist. 1, HCMC
    • Tel: 028 3822 9322 - ext 118

Warehouse Officer

JOB DESCRIPTION

 

Job Objectives

  • Assist in training for new comers (WH assistants, WH workers)
  • Ensure that the data and bin location of goods/ materials on inventory card are an exact match of actual
  • Ensure that it is clean and neat goods/ materials storage area
  • Ensure that storage goods/ materials are in accordance with GSP and SOPs instruction
  • Ensure that dispatched goods/ material accords to FIFO rule
  • Assist in update SOPs’ content at Warehouse on time

Job Duties:

  • Assign WH’s assistant and workers of goods/ materials group to the job
  • Prepare goods/ materials inventory requisition for Dept. Production and Customers
  • Receive goods /materials are returned from Dept. Production and Customers
  • Issue the minutes of receipted goods return and return rejected goods/ materials to Supplier/ form Distributor
  • Check Permission of Release/ COA, delivery note and packing list for goods/ materials
  • Co-operate with Production Planning Section, Dept. Sales, and Dept. Production as jobs:

- Assist in confirm exact quantity of goods/ materials as shipping schedule

- Delivery goods/ materials to Customers

- Follow up progressing pallet packing for goods/ materials bases on delivery note and packing list

- Follow up checking goods/ materials at Customs VSIP post

  • Check actual physical stock meets between inventory card and MRP
  • Arrange goods/ materials:

- Ensure that empty bin location will be filled with pallets of goods/ materials

- Ensure that goods/ materials arranges to accord of status

- Ensure that moving of rack/ shelf of goods/ materials follows procedure

  • Support Receiving Group loads goods/ materials from third party
  • Update the inventory of goods/ materials monthly report
  • Participate in implementing the general jobs of Warehouse:
  • Join all of activities as: GMP, GSP, GDP, firefighting, etc.

 

JOB REQUIREMENT

 

  • Bachelor degree in Logistics / Supply chain management/ Business administration / related field
  • English communication

  • Microsoft Office: Microsoft Office: level B, knowledge of warehouse software package.

  • ISO, HSE, etc.

 

OTHER INFORMATION

 

  • Probation: 2 months of probation with full salary
  • Working time: 44 hours/week
  • Training:

    A2E skill training
    Pre-mortems
    Prioritization
    Problem solving
    Owner’s mindset
    Idea generation
    Coaching
    Influencing
    Courageous conversations
    Effective communication
    Presenting with impact
    Closed-loop conversations
    Creating business value
    Effective meetings
    Effective emailing
    Organizational health

  • Colleagues: Friendly & Supportive
  • Annual Leave:

    - 15 working days: from full 1 year to less than 3 years;
    - 16 working days: from full 3 years to less than 7 years;
    - 22 working days: from full 7 years or more to less than 37 years.

  • Benefits:

    Bao Minh Health Insurance 2000 USD for Staffs over 2 years contribution
    Company trip, Team building activities
    Holiday events

  • Other Allowances:

    Company bus from HCMC to Factory
    Parking fee

    •  
  • CONTACT

     

    • Ms. Ngoc Lan
    • ngoclan@rohto.com.vn / thuyhang@rohto.com.vn
    • 37 Ton Duc Thang, Dist. 1, HCMC
    • Tel: 028 3822 9322 - ext 118

PHÒNG NHÂN SỰ - CTY TNHH ROHTO-MENTHOLATUM (VIỆT NAM)

Lầu 18, Phòng 1808 Saigon Trade Center, 37 Tôn Đức Thắng, P. Bến Nghé, Q.1, TP.HCM

Điện thoại: (84-28) 3822 9322 - Fax: (84-28) 3822 9324

Email: thuyhang@rohto.com.vn | ngoclan@rohto.com.vn

Website: http://www.rohto.com.vn


Liên hệ tuyển dụng :

Sau khi nhận được hồ sơ của ứng viên, Công Ty Rohto-Mentholatum (Việt Nam) sẽ tổ chức phỏng vấn đối với những hồ sơ đạt yêu cầu.

 

Hồ sơ có thể gửi qua email tại địa chỉ:

ngoclan@rohto.com.vn | thuyhang@rohto.com.vn

 

Hoặc nộp trực tiếp tại văn phòng công ty tại: Phòng nhân sự, Lầu 18, Saigon Trade Center, 37 Tôn Đức Thắng, P. Bến Nghé, Q.1, TP. HCM

 

Lưu ý: ứng viên gửi hồ sơ qua email, khi đến phỏng vấn trực tiếp phải mang theo bộ hồ sơ hoàn chỉnh theo như yêu cầu trong phần thông báo tuyển dụng.